Zapaříme? Recenze herního webu Zaparit.cz

Tagy:  Herní, web, Zapařit, cz, pchra, progaming, e-sports, recenze, parba.servery, cs, call, of, dutty, unreal tournament, herní web

Herní web: Zapařit.cz

Další recenzovaný herní web najdeme na adrese Zaparit.cz. Jde o další stránku, která se snaží vytvořit pro počítačové hráče informativní a zároveň zajímavý obsah. Proto tady najdeme fórum pro hráče, novinky ze světa her, rozsáhle recenze, e-shop, soutěž o nejlepší hráče či možnost pořídit si vlastní servery v několika hrách. K nalezení je i speciální sekce která se zaměřuje na aplikace pro mobilní telefony.

zaparit.czzaparit.cz

Články

Podstatnou část webu tvoří sekce článku na které jsou návštěvníci informováni o novinkách ze světa hardwaru a softwaru, další část článku tvoří samozřejmě recenze PC her a nesmí chybět ani články s tématikou progamingu, zde bych ovšem trošku politoval, protože tato kategorie je už delší dobu neaktualizovaná. I přesto ale doporučuji se do ní podívat, jsou zde třeba rozhovory s profesionálními českými hráči. Ostatní rubriky jsou na tom s aktualizaci článku poměrně lépe, takže web přináší několik nových článků každý měsíc. Kvalita textu je na poměrně slušné úrovni.

ČlánekČlánek

Hry

Web vám přináší možnost zaregistrovat na stránkách a pod vámi vybranou přezdívkou bojovat s ostatními hráči ve zvolených hrách na serverech které poskytuje přímo Zaparit.cz. Výběr her, které můžete hrát je vskutku široký, jedna se například o Call of duty 1,2,4,5, CS 1.6 a Source , Unreal tournament 1,3 či GTA:SA. Na webu samozřejmě nechybí ani banlist kde jsou uvedení hráči kteří dostali ban v některé z her. Další volbou, kterou v sekci hry najdeme je možnost objednat si vlastní gameservery, ceny těchto serveru se pohybují na velmi rozumné ceně okolo 20kč/slot, cenové nároky se samozřejmě liší podle toho, na jakou hru server chceme.Dále je zde i sekce download ve které najdeme češtiny do her, demoverze her, utility a samozřejmě i patche a herní klienty her které web podporuje.

ForumForum

Mobil.zaparit.cz

Samostatnou sekci webu je stránka mobil.zaparit.cz na níž najdeme mobilní hry,videa, tapety, aplikace, či témata. Výběr produktů ve všech kategoriích je vskutku obrovský, bohužel je ale zpoplatněno stahování, ovšem kdo by čekal něco jiného? Cena je zde srovnatelná s cenami her, které nacházíváme na zadních stranách časopisů. Tato část webu mě moc nenadchla.

mobil.zaparit.czmobil.zaparit.cz

Zapařit na Zaparit.cz?

Cely web je velmi šikovně zpracovány a pohybuje se po něm velmi dobře, široký výběr herních titulů jistě ocení všichni hráči. Možnost získávat věcné ceny za umístění na předních místech v žebříčku hráčů na serveru také potěší. Zato sekce Mobil.zaparit je pouze vysavač peněz a všechny aplikace jsou zde zpoplatněny, žádná snaha poskytnout návštěvníkům ke staženi i některé freeware aplikace. Ovšem PC část webu se povedla takže mohu tuto stránku doporučit.

Moje hodnocení:  79 %

• Veliký vyběr her
  • Soutěž o věcné ceny